Registrado: Nov 06, 2004 Mensajes: 6048 Ubicación: United States, Destin
Publicado: Mar Oct 30, 2012 2:01 amTítulo del mensaje:
Entro aqui pero encara no se que dir ni com dir-ho.
El dia d'ahir va superar per molt cualsevol de les mils de pelicules que me fet en tots aquests anys del que era guanyar el Craks. Va ser molt especial, i ho va ser tant suposo per compartir-ho amb tanta gent, veure tanta gent contenta i alegrar-se per mi va ser segurament el millor.
Tambe va ser un punt i a part en aquests 8 anys pertanyent a la millor familia del mon, creuar la meta va ser un: ufff per fi tant d'esforç i tosuderia ha tingut recompensa.
Durant tot aquest temps hi ha hagut molta gent i sobretot molts amics que m'han apoyat i han cregut en mi cegament, inclus en ocasions mes del que un meteix creu en ell. I quan vaig veure i veig que estan contents per mi se que com a minim algo els hi he pogut retornar.
Gracies! gracies per apoyar durant tant de temps i sobretot en els moments on perds enbranzida.
Per ara es el que em surt, a mida que vagin passant els dies suposo que s'anira asentant tot i podre fer una cronica mes completa i detallada.
CRAKS POWER!! Que aixo no pari!
_________________ Also visit my blog post: Mobb Figgaz - Why You Lyin
Registrado: Jun 03, 2005 Mensajes: 15429 Ubicación: United States, Destin
Publicado: Mar Oct 30, 2012 9:00 amTítulo del mensaje:
Axel escribió:
El dia d'ahir va superar per molt cualsevol de les mils de pelicules que me fet en tots aquests anys del que era guanyar el Craks. Va ser molt especial, i ho va ser tant suposo per compartir-ho amb tanta gent, veure tanta gent contenta i alegrar-se per mi va ser segurament el millor.
Tambe va ser un punt i a part en aquests 8 anys pertanyent a la millor familia del mon, creuar la meta va ser un: ufff per fi tant d'esforç i tosuderia ha tingut recompensa.
Durant tot aquest temps hi ha hagut molta gent i sobretot molts amics que m'han apoyat i han cregut en mi cegament, inclus en ocasions mes del que un meteix creu en ell. I quan vaig veure i veig que estan contents per mi se que com a minim algo els hi he pogut retornar.
Gracies! gracies per apoyar durant tant de temps i sobretot en els moments on perds enbranzida.
Per ara es el que em surt, a mida que vagin passant els dies suposo que s'anira asentant tot i podre fer una cronica mes completa i detallada.
Bueno vamos a ver si entiendo el Polaco, digo...el Catalán!!! No os enfadéis
Axel escribió:
Entro aqui pero todavía no que de decir ni como decirlo.
El día de ayer superó por mucho cualquiera de las pelis que me he montado en todos estos años de lo que era ganar un Craks "Lo sé, soc un puto freaky, y me gusta, diría el Axelillo ". Fue muy especial, supongo que tanto por compartirlo con tanta gente, ver tanta gente contenta y alegrarse por mi fue seguramente lo mejor.
También será? un punto y a parte en estos 8 años pertenecientes a la mejor familia del mundo, cruzar la meta fue ..... : ufff, por fin tanto esfuerzo y tozudez había tenido su recompensa.
Durante todo este tiempo ha habido mucha gente y sobretodo amigos que me han apoyado y han creido en mi ciegamente, incluso en ocasiones más que lo que yo mismo creía en mi. I cuando vi y veo que están contentos por mi se que como mínimo es algo que les he podido devolver.
Gracias! Gracias por "pollarme" durante tanto tiempo y sobretodo en los momentos en que pierdes la experiencia.
Por ahora es lo que me sale, a medida que vayan pasando los días supongo que se irá asentando todo y podré hacer una crónica más completa y detallada.
He de reconocer que 3 o 4 palabras he tenido que buscarlas...
Eso si.... estas cosas hay que ponerlas en castellano perrel! _________________ Also visit my blog post: Mobb Figgaz - Why You Lyin
Registrado: Nov 08, 2004 Mensajes: 847 Ubicación: United States, Destin
Publicado: Mar Oct 30, 2012 11:03 amTítulo del mensaje:
Royo escribió:
Axel escribió:
Bueno vamos a ver si entiendo el Polaco, digo...el Catalán!!! No os enfadéis
Axel escribió:
Entro aqui pero todavía no que de decir ni como decirlo.
El día de ayer superó por mucho cualquiera de las pelis que me he montado en todos estos años de lo que era ganar un Craks "Lo sé, soc un puto freaky, y me gusta, diría el Axelillo ". Fue muy especial, supongo que tanto por compartirlo con tanta gente, ver tanta gente contenta y alegrarse por mi fue seguramente lo mejor.
También será? un punto y a parte en estos 8 años pertenecientes a la mejor familia del mundo, cruzar la meta fue ..... : ufff, por fin tanto esfuerzo y tozudez había tenido su recompensa.
Durante todo este tiempo ha habido mucha gente y sobretodo amigos que me han apoyado y han creido en mi ciegamente, incluso en ocasiones más que lo que yo mismo creía en mi. I cuando vi y veo que están contentos por mi se que como mínimo es algo que les he podido devolver.
Gracias! Gracias por "pollarme" durante tanto tiempo y sobretodo en los momentos en que pierdes la experiencia.
Por ahora es lo que me sale, a medida que vayan pasando los días supongo que se irá asentando todo y podré hacer una crónica más completa y detallada.
He de reconocer que 3 o 4 palabras he tenido que buscarlas...
Eso si.... estas cosas hay que ponerlas en castellano perrel!
"pollarme"?? jajja siempre pensando en lo mismo...
embranzida es empuje, Royo estudia!! y deja de usar el google translator _________________ Also visit my blog post: Mobb Figgaz - Why You Lyin
Registrado: Dec 04, 2003 Mensajes: 4561 Ubicación: United States, Destin
Publicado: Mie Oct 31, 2012 6:28 pmTítulo del mensaje:
Per fi tinc un momentet...
Bé, donar la enhorabona a l Axel per aconseguir el seu primer Craks, perque en vindran mes . Espero que el gaudeixis mes del que faig jo, que suposo que deu ser per això que ja no el guanyo.
En fi, espero habert-ho posat lo suficientment complicat, això li haurà donat emoció al campionat, y, molt mes valor a la teva victoria.
Registrado: Feb 14, 2004 Mensajes: 237 Ubicación: United States, Destin
Publicado: Mie Oct 31, 2012 7:26 pmTítulo del mensaje:
felicidades acxel ya te tocaba ganar te lo mereces has sido constante un saludo campeon _________________ Also visit my blog post: Mobb Figgaz - Why You Lyin
Registrado: Nov 06, 2004 Mensajes: 6048 Ubicación: United States, Destin
Publicado: Mie Oct 31, 2012 11:00 pmTítulo del mensaje:
Lligadas escribió:
Bé, donar la enhorabona a l Axel per aconseguir el seu primer Craks, perque en vindran mes . Espero que el gaudeixis mes del que faig jo, que suposo que deu ser per això que ja no el guanyo.
En fi, espero habert-ho posat lo suficientment complicat, això li haurà donat emoció al campionat, y, molt mes valor a la teva victoria.
Una abraçada ben forta!!!
No dubtis en que l'he gaudit i el gaudire moltisim, estic molt feliç d'haver-lo conseguit. Jo visc les coses molt intensament i segur que tu tambe els has gaudit molt pero cada un a la seva manera.
Dificil no, dificilisim m'ho has posat, i se que m'ho seguiras posant mes dificil encara en el futur. Perque part del que soc es culpa teva, tant dins com fora de la pista, perque aixo es el craks, i com diu el Javi aqui s'ajuda a algu encara que despres et pugui perjudicar (esportivament)
P.D: Bakket me alegro verte por aqui! y muchas gracias _________________ Also visit my blog post: Mobb Figgaz - Why You Lyin
Registrado: Feb 09, 2004 Mensajes: 1169 Ubicación: United States, Destin
Publicado: Jue Nov 15, 2012 8:38 pmTítulo del mensaje:
FELICITATS RATOLÍ!!! ..... EL QUE LA PERSIGUE LA CONSIGUE!!!
Per cert Pek, segur que els punts de la última cusrsa estan corrcetes per equips? jo diria que vam fer mes punts que TOP GEAR no?... amb nosaltres hi havia en Fènix i en Flori i no em quadren els números.... bé, ja direu.... es que quedar l'últim és una llàstima i busco excuses....