CRAKS: Catalonia Rent A Kart Series



19 de Mayo de 2024


Craks On-Line
· Inicio

· Foros
· Mensajes Privados

· Descargas
· Enlaces

· Tu Cuenta

Craks 2020-2021
· Aragón
· Cataluña
· Euskadi
· Nacional

· Otras temporadas

Imágenes

Facebook

Síguenos también en

Facebook


Noticias
· Enviar Noticia
· Archivo de Noticias
· Temas de Noticias

· Anteriores a 4-2004

Idiomas
Selecciona Idioma de la Interfaz:

Catala Spanish

CraksRacing.com: Forums

CraksRacing.com :: Ver tema - problemes amb embrague i filtre d'aire
 F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   PerfilPerfil   Identifíquese para revisar sus mensajesIdentifíquese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

problemes amb embrague i filtre d'aire

 
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice del Foro CraksRacing.com -> Mundo Rotax
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
XeviF1
Piloto reserva del Craks


Registrado: Nov 10, 2008
Mensajes: 255
Ubicación: United States, Destin

MensajePublicado: Sab Ago 29, 2009 5:29 pm    Título del mensaje: problemes amb embrague i filtre d'aire Responder citando

Hola companys.
Fa poquet que vaig comprar el nou embrague del rotax.
Potser vaig pecar per ser mecanic novell, però bé, us explico per a veure si em podeu ajudar.
Vaig desmuntar nomes la campana del nou embrague i vaig engegar el motor, al parar-lo vaig veure que s'em va quedar el embrague obert, vaig tancar-lo com vaig poder fins q va tornar a entrar a la campana, això si, no va quedar del tot tancat. La qüestió és que desde llavors li costa arrancar pq suposo que el embrague embraga abans d'hora ( pq es va quedar uns mm oberts) i al motor li costa bastant. Com que al final arrancava vaig pensar que si es desgastava unes dècimes ja tornaria a funcionar sense problemes.
De tants intents per arrancar suposo que la gasolina va refluir cap al filtre de l'aire, deixant-lo empapat de gasolina i oli.
el primer q m'agradaria saber es si es pot netejar el filtre akest i com fer-ho( em refereixo a l'esponja ), o sino on en puc aconseguir un de nou. Per cert es un filtre dels que fan una caixa quadrada negra, diria que es de la marca aprilia.
Pel que fa a l'embrague, no trobo la manera de tornar-lo a deixar en la seva posició inicial, sempre em keda un pèl obert. Si es desgasta una mica més ja tornarà a funcionar correctament?
A algu més li ha passat això del embrague?
gracies
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
mauri
Piloto reserva del Craks


Registrado: May 27, 2008
Mensajes: 263
Ubicación: United States, Destin

MensajePublicado: Sab Ago 29, 2009 7:16 pm    Título del mensaje: Re: problemes amb embrague i filtre d'aire Responder citando

XeviF1 escribió:
Hola companys.
Fa poquet que vaig comprar el nou embrague del rotax.
Potser vaig pecar per ser mecanic novell, però bé, us explico per a veure si em podeu ajudar.
Vaig desmuntar nomes la campana del nou embrague i vaig engegar el motor, al parar-lo vaig veure que s'em va quedar el embrague obert, vaig tancar-lo com vaig poder fins q va tornar a entrar a la campana, això si, no va quedar del tot tancat. La qüestió és que desde llavors li costa arrancar pq suposo que el embrague embraga abans d'hora ( pq es va quedar uns mm oberts) i al motor li costa bastant. Com que al final arrancava vaig pensar que si es desgastava unes dècimes ja tornaria a funcionar sense problemes.
De tants intents per arrancar suposo que la gasolina va refluir cap al filtre de l'aire, deixant-lo empapat de gasolina i oli.
el primer q m'agradaria saber es si es pot netejar el filtre akest i com fer-ho( em refereixo a l'esponja ), o sino on en puc aconseguir un de nou. Per cert es un filtre dels que fan una caixa quadrada negra, diria que es de la marca aprilia.
Pel que fa a l'embrague, no trobo la manera de tornar-lo a deixar en la seva posició inicial, sempre em keda un pèl obert. Si es desgasta una mica més ja tornarà a funcionar correctament?
A algu més li ha passat això del embrague?
gracies


Hola xeviF1.

Dons kullons, com vas engegar el motor sense la campana!!!!, encara com no vas pendre mal, pensa que això te molta mala llet, les sabates de l'embragatge fan molta força contra la campana i s'haguessin pogut trencar i sortí cagant llets per tot arreu.

Desprès de la bronca, la possible solució:

Tens que intentar ajuntar-les el màxim possible, però com que això ja es dit que ho has fet.... pren la mida del diàmetre de les sabates en repòs i desprès de la campana, tens que anar en un torner i fer que te les rebaixi (cilindri)(el ferodo de les sabates) amb la mida que tu has pres mes unes 5 dècimes de mil·límetre mes (per la tolerància), de fabrica la tolerància es major, però vista al fet, com que ja et tindràs que menjar algo de material, no cal deixar-les mes primes fent una tolerància normal, així també et funcionarà.

Això no es una bona solució, es a dir que en la errada que has tingut, es fet que la flexió del material d'acer de l'embragatge ja tingui una fatiga basta'n heavy. Suposo que les podràs aprofitar, però la vida es veurà reduïda substancialment.

El filtre, aigua, desengreixat, com si neteixessis un tros de rova i ben sec desprès...... sense suavitzant es clar..... jejejeje.

Salut.
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
suz
Pruebas las resistencia


Registrado: Nov 14, 2008
Mensajes: 115
Ubicación: United States, Destin

MensajePublicado: Sab Ago 29, 2009 8:34 pm    Título del mensaje: rotax Responder citando

muchas gracias por ponerlo en castellano y que así todos aprendamos
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
mauri
Piloto reserva del Craks


Registrado: May 27, 2008
Mensajes: 263
Ubicación: United States, Destin

MensajePublicado: Sab Ago 29, 2009 9:12 pm    Título del mensaje: Re: rotax Responder citando

suz escribió:
muchas gracias por ponerlo en castellano y que así todos aprendamos


Solo hay que pedirlo....

Hello classmates.
Poquet ago mimi kununuliwa embrague mpya ya Rotax.
Mimi inaweza kuwa dhambi kwa muwasho novice, lakini pia, wewe uniambie kuona kama unaweza kusaidia.
I just disassemble ya kengele ya embrague mpya na mimi kuanza injini, kuacha ni s'em nikaona alikuwa embrague wazi, mimi C. kama mimi nilikuwa kwa q tena kuingia Hood, ingawa haikuwa imefungwa kabisa. Uhakika ni kwamba tangu kuanza basi kugharimu kudhani kwamba pq embrague clutch mapema (pq kaa wazi wachache mm) na injini gharama sana. Tangu mwisho Nilidhani kwamba kama wewe Boot zivaliwe tangu bout tena kazi bila matatizo.
Majaribio wengi Boot guess petroli ya hewa refluir filter, kuondoka naye Wallpapers petroli na mafuta.
q kwanza mimi ni ajabu kama unaweza safi ya chujio Akester na jinsi ya kufanya (I mean ya sifongo), au mwingine ambapo naweza kupata mwezi mmoja. Kwa njia ya kufanya kipumulio ni mweusi mraba sanduku, napenda kusema kwamba brand Aprilia.
Kuhusu embrague si kutafuta njia ya kurudi kwa kuacha msimamo wake wa awali, inayotolewa me had wazi kidogo. Kama wewe kidogo kuvaa tena kufanya kazi vizuri tena?
Mtu mwingine imetokea katika embrague?
asante


Hello xeviF1.

Dons kullons kama hujaanza injini bila kengele !!!!, kama hukutaka hata kuchukua uharibifu, wanadhani hii ni nasty kabisa, na clutch viatu ni nguvu dhidi ya kengele amekuwa kuvunjika na shiting maziwa akaenda kila mahali.

Baada ya Bronco, uwezekano wa suluhisho:

You have to try yao pamoja iwezekanavyo, lakini tangu tayari alisema kwamba ninyi alifanya .... inachukua ukubwa wa kipenyo cha viatu saa kupumzika na baada ya kengele, unapaswa kwenda kwenye chai lathe na kufanya mauzo (silinda) (de ferodo viatu) na kawaida ya kuwa you've kuchukuliwa wachache tiondelars zaidi ya 5 millimeter mwezi (kuvumiliana) ya viwanda kuvumiliana ni kubwa, lakini mtazamo wa ukweli, kama tayari tuna kula kitu material, unapaswa huu si kuruhusu bidrag kawaida na uvumilivu, ili pia itafanya kazi.

Hii si ufumbuzi mzuri, yaani kuwa umeshapata bug ni kwamba bending nyenzo ya chuma ya clutch tayari ina basta'n nzito uchovu. Nadhani wewe kuchukua, lakini maisha yatakuwa kupunguzwa betydligt.

The filter, maji, scouring, kama kipande cha neteixessis Rova na kavu baada ...... smoothing si wazi ..... jejejeje.
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
XeviF1
Piloto reserva del Craks


Registrado: Nov 10, 2008
Mensajes: 255
Ubicación: United States, Destin

MensajePublicado: Sab Ago 29, 2009 11:21 pm    Título del mensaje: Responder citando

Hola mauri.
No és el embrague de les zapatas, es un embrague d'un sol disc i va amb 3 cargols allen collats al plat de dents.
És el nou embrague de rotax que han tret ara, de totes maneres moltes gracies per la resposta.
per ara ja m'han donat una possible solució.
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
mauri
Piloto reserva del Craks


Registrado: May 27, 2008
Mensajes: 263
Ubicación: United States, Destin

MensajePublicado: Dom Ago 30, 2009 12:47 pm    Título del mensaje: Responder citando

XeviF1 escribió:
Hola mauri.
No és el embrague de les zapatas, es un embrague d'un sol disc i va amb 3 cargols allen collats al plat de dents.
És el nou embrague de rotax que han tret ara, de totes maneres moltes gracies per la resposta.
per ara ja m'han donat una possible solució.


Be, jo crec que no, que son sabates igual però amb un suport monolític, els discs treballen en axial i no haguessis tingut cap problema en el moment d'engegar el motor, el sistema que tens tu treballa en radial per això s'ha t'han obert. Es com l'antic embragatge però en una sola peça, sinó per que dius que porta campana?.

De totes maneres, digues quina es la solució que has trobat, així ampliem coneixements.

Ei!!!!!!!, vaig a veura la formula 1.......

Dew
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Crash-man
Tu superioridad es indiscutible


Registrado: Dec 02, 2003
Mensajes: 9392
Ubicación: United States, Destin

MensajePublicado: Dom Ago 30, 2009 12:52 pm    Título del mensaje: Responder citando

Hola

Sobretodo NUNCA NUNCA NUNCA pongais en marcha el motor sin la campana del embrague, es peligrosísimo, el embrague (tanto el antiguo como el nuevo) puede romperse y salir trozos disparados y lesionaros muy seriamente a vosotros o a alguien que pase por ahí

Aunque no se acabe de romper, el material ha superado su límite elástico, quedando deformado permanentemente, y en consecuencia aunque se mecanice para reducir el diamentro, la fuerza que ejercerá sobre la campana y sobretodo a parir de cuantas rpm se acoplará. Un "apaño" te puede servir (aunque igual te cueste mas arrancar o se te cale al ir muy despacio) .

Pero sobretodo recordar no arrancar nunca sin la campana del embrague.

Saludos
_________________
Also visit my blog post: Mobb Figgaz - Why You Lyin
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado Visitar sitio web del autor
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice del Foro CraksRacing.com -> Mundo Rotax Todas las horas están en GMT + 1 Hora
Página 1 de 1

 

Saltar a:  
No puede crear mensajes
No puede responder temas
No puede editar sus mensajes
No puede borrar sus mensajes
No puede votar en encuestas

Powered by phpBB © 2001-2007 phpBB Group
 
Inicio    |   Foros
 

Web compatible RSS. Conéctate a nuestros titulares:

Contents, logos and trademarks in this site are Copyright © 2008 by Craksracing.
The comments are property of their posters.
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Página Generada en: 0.14 Segundos